Klantendienst

Zoals De Kringwinkel zorg draagt voor het milieu en haar medewerkers, legt ze ook haar klanten in de watten. Je kunt spullen reserveren, thuis laten leveren, gebruik maken van een klantenkaart en genieten van de nodige garantie op je aankopen.



Reserveren

Nog niet beslist? Je kan een artikel gewoon reserveren, zodat je nog heel even (gedurende 24u) bedenktijd krijgt. Dit kan echter niet telefonisch.

Levering aan huis

Iets groots gekocht? Je kan je aankopen aan huis laten leveren. Hiervoor betaal je 75 euro per levering.

Klantenkaart

Als regelmatige bezoeker word je beloond! Per aankoopschijf van 5 euro krijg je een punt. 20 punten geven recht op een korting van 2,5 euro. Vraag je klantenkaart aan de kassa.

Garantie

In De Kringwinkel geniet je van de nodige garantie. Elektrische toestellen worden hersteld volgens de richtlijnen van de CGP (Code Goede Praktijk) van de OVAM. Je hebt daardoor een garantie van 1 jaar.

Stockagekosten

De Kringwinkel stockeert alle grotere goederen die je aankoopt maximaal 7 kalenderdagen gratis. Binnen de week moet je alle aangekochte goederen ophalen. Vanaf de 8e dag betaal je per kalenderdag en per aantal stuks een vergoeding. Via de tabel op de homepagina kan je de prijs zelf gemakkelijk berekenen. Goederen die niet afgehaald worden binnen de 21 kalenderdagen na aankoop, worden terug eigendom van De Kringwinkel Ibogem, zonder enige vergoeding.